Gaukite nemokamą ataskaitą šiam automobiliui!
2010 m. Volkswagen Golf VI universalas su 1.4 TSI (118 kW) benzininiu varikliu ir automatine DSG pavarų dėže gali atrodyti kaip patogus ir ekonomiškas pasirinkimas, bet yra keletas svarbių niuansų.
Privalumai:
Gera dinamika – 118 kW (~160 AG) suteikia pakankamai galios net su universalo kėbulu, o pagreitis iki 100 km/h – apie 8,5 s.
Ekonomiškumas – nepaisant galios, variklis gali sunaudoti vidutiniškai 6–7 l/100 km, jei vairuojama ramiai.
Patogumas – DSG automatinė pavarų dėžė užtikrina sklandų važiavimą mieste ir magistralėje.
Erdvus salonas – universalas suteikia daugiau vietos bagažui, bagažinės talpa – 505 l, su nulenktomis sėdynėmis – 1495 l.
Komplektacija – Golf VI universalai dažnai turi Android Auto / Apple CarPlay (jei atnaujinta), parkavimo jutiklius, dviejų zonų klimato kontrolę, multifunkcinį vairą.
Saugumas – geras Euro NCAP įvertinimas, stabilumo kontrolė, oro pagalvės, ABS ir kitos pagalbinės sistemos.
Trūkumai:
1.4 TSI (118 kW) variklio patikimumo problemos:
DSG automatinė dėžė (7 laipsnių DQ200):
Brangesnė eksploatacija – nors degalų sąnaudos mažos, bet dažnesni remontai gali atsverti taupymą.
Verdiktas:
Jei ieškai talpaus, galingo ir ekonomiško universalo su automatine pavarų dėže, Golf VI 1.4 TSI (118 kW) gali būti geras pasirinkimas, bet tik tuo atveju, jei variklis ir DSG dėžė buvo gerai prižiūrėti.
Tačiau dėl variklio ir DSG patikimumo problemų, rekomenduojama:
Patikrinti, ar grandinė buvo keista.
Įsitikinti, ar nėra alyvos deginimo problemos.
Jei DSG dėžė, geriau rinktis modelį su 6 laipsnių šlapia sankaba (DQ250), bet tokių su šiuo varikliu nėra.
Alternatyvos?
Golf VI 1.4 TSI (90 kW) su mechanine dėže – mažiau problematiškas.
Golf VI 2.0 TDI (103 kW) su DSG (DQ250) – jei tinka dyzelis, ši dėžė patikimesnė.
Klaida: Kontaktų forma nerasta.
Pirkdami automobilį pas mus, gaukite dovaną,
įveskite el. pašto adresą bei telefono numerį ir sukite laimės ratą
Dovana netaikoma perkant automobilį lizingu